1- آیکن های control panel و network را از میز کار خود پنهان کنید .
2- برنامه Notepad را باز کنید . داخل آن مقدار حافظه RAM سیستم را بصورت کامل وارد کنید و سپس آن را با نام حافظه دردسکتاپ داخل پوشه آزمون ذخیره کنید .
3- دکمه Power منوی Start را به حالت Restart تنظیم کنید .
4- تنظیمی انجام دهید تا هر 30 ثانیه یکبار ، تصاویر پس زمینه Desktop بطور تصادفی عوض شوند .
5- برچسب درایو D را تغییر داده سپس محتویات آن را به صورت لیست و به صورت صعودی مرتب کنید .
6- محتویات درایو C را بر حسب نام شان گروه بندی کنید .
7- ساعت سیستم را یک ساعت جلو ببرید .
8- سه پنجره باز نموده و آنها را به صورت افقی مرتب نمایید .
9- سطل زباله را طوری تنظیم کنید که بعد از حذف ، فایل ها به سطل زباله منتقل نشوند . و آیکن سطل زباله را تغییر دهید .
10- محافظ صفحه نمایش ویندوز را Bubbles انتخاب کنید به طوریکه بعد از 5 دقیقه استفاده نکردن از رایانه فعال شود و در هنگام خروج از محافظ ، وارد صفحه خوش آمدگویی ویندوز شود .
11- پوشه ای با نام دلخواه ایجاد نمایید سپس آنرا مخفی کنید .
12- کلیه فایل متنی که در هفته اخیر ایجاد شده اند را جستجو کنید . ( محل جستجو کل کامپیوتر )
13- IE را طوری تنظیم کنید که آدرس سایت ها تا 2 ماه نگهداری کند ، سپس پوشه History خود را خالی کنید .
14- آدرس صفحه خانگی خود را Blank قرار دهید .
15- صفحه وب موجود را با فرمت متنی ساده در درایو D ذخیره نمایید .
16-رنگ لینک های ملاقات شده را نارنجی و رنگ پس زمینه را زرد کنید .
17- اندازه متن های موجود در صفحه را به کوچکترین اندازه آن تغییر دهید .
18- امکانی فراهم کنید که IE تصاویر را نشان ندهد اما فایل های ویدئویی را نمایش دهد .
OUTLOOK
19- دو امضا با مشخصات زیر ایجاد کنید .
الف) نام امضا : A شامل نام و نام خانوادگی
ب) نام امضا : B شامل تلفن و نام خانوادگی
20- یک گروه پستی به نام Team شامل دو نفر ایجاد کنید .
21- Outlook را طوری تنظیم کنید که هنگام خروج از برنامه پوشه delete item را خالی کند و زمانیکه به اینترنت متصل شدید ، نامه های آماده شده ، فوراً ارسال نشوند .