تجارت بصری

تجارت بصری


Visual Merchandising

داشتن محصولات خوب تنها بخشی از رمز موفقیت یک خرده فروشی است. جذب افراد با استفاده از جذابیت بصری نیز مهم است.

فروشنده بصری با ایجاد ظاهری خلاقانه ، چشم نواز و فروش ، فضای مثبتی را برای مشتریان ایجاد می کند.

آنها باید بازار هدف را برای هر دو محصول و بازارها درک کنند ، برای اجرای مختصر از طراحی خوبی برخوردار هستند و توجه دقیق به جزئیات را نشان می دهند.

این رشته برای چه کسانی مناسب می باشد : 

خلاق بودن
ساخت، صنعتگری، استادکاری، استادی
ساختن چیزها

 

برترین های این رشته در جهان KAZAN 2019 :

Anastasia Raspopova

Liping Luo

Vendela Lundin Pikner

سرفصل های این مهارت : 

1 سازماندهی و مدیریت کار 10
فرد باید بداند و درک کند:
• قوانین ، تعهدات ، مقررات و اسناد بهداشتی و ایمنی
• شرایطی که لباس محافظ شخصی از جمله کفش باید داشته باشد
استفاده شود
• اهداف ، موارد استفاده ، مراقبت ، نگهداری و نگهداری ایمن و ایمن از
ابزار و تجهیزات دستی / برقی
• اهداف ، موارد استفاده ، مراقبت و نگهداری ایمن و ایمن مواد
• برنامه های IT برای طراحی دو بعدی و سه بعدی
• تکنیک های مدیریت زمان برای حمایت از بهره وری
• اصول ارگونومی برای پشتیبانی از گردش کار کارآمد
• اهمیت پایداری و کار دوستانه محیط زیست
تمرینات
• ارزش مدیریت ادامه توسعه حرفه ای خود
فرد قادر خواهد بود:
• استانداردها ، قوانین و مقررات بهداشت و ایمنی را دنبال کنید
• لباس محافظ شخصی مناسب از جمله گاوصندوق را شناسایی و استفاده کنید
کفش در صورت لزوم
• انتخاب ، استفاده ، تمیز کردن ، نگهداری و ذخیره سازی کلیه ابزارها ، برس های رنگ و
تجهیزات ایمن / ایمن
• انتخاب ، استفاده از مواد از جمله مخلوط کردن رنگ ، به طور موثر / کارآمد ، و
با خیال راحت / ایمن ذخیره کنید
• برنامه ریزی ، برنامه ریزی و اولویت بندی مجدد کار را در صورت نیاز به رعایت مهلت تعیین شده انجام دهید
• تحت فشار برای تأمین خواسته های تجارت به خوبی کار کنید
• روشهای کار ایمن و ارگونومیک را حفظ کنید
• محل کار را تمیز و مرتب نگه دارید
• زباله ها را از نظر زیست محیطی دور بریزید
• از مد ، روند و تحولات صنعت مطلع باشید
و جامعه
نسخه WSC2021_WSOS44_Visual_Merchandising: 1.0
تاریخ: 07.09.20 3 از 7
بخش نسبی
اهمیت
(٪)
2 مهارتهای ارتباطی و بین فردی 5
فرد باید بداند و درک کند:
• نقش ها و الزامات همکاران و متخصصان مربوط به تجسم
تجارت ، به عنوان مثال مدیران برند
• اهمیت ساخت و حفظ کار مولد
روابط با همکاران در سراسر سازمان به عنوان مثال بازاریابی و
حراجی
• تکنیک هایی برای کار تیمی موثر
• نقش مسئولیت آموزشی / اجتماعی تجارت بصری
• روش های مذاکره به عنوان مثال خرید مواد
• روشهای حل سو mis تفاهم و تقاضاهای متناقض
• ویژگی های یک ارائه موفق
فرد قادر خواهد بود:
• نیازها و خواسته های مخاطبان هدف را به طور دقیق تعیین کنید:
مشتریان داخلی و خارجی
• ایجاد و حفظ اعتماد مخاطبان هدف: داخلی و خارجی
مشتری ها
• به طور مداوم ارتباطات کلامی و کتبی موثر را با آنها مدیریت کنید
همکاران
• به بازخورد از گوش دهید ، تأمل کنید و به طور مثبت و سازنده پاسخ دهید
همکاران و مشتریان خارجی
• ایده ها ، منطق ها و طرح ها / نمایش ها را به طور حرفه ای به همکاران ارائه دهید
و ادارات / افراد متخصص
• در مورد س questionsالات و ایده های مناسب تأمل کرده و به آنها پاسخ مناسب دهید
همکاران
3 حل مسئله ، نوآوری و خلاقیت 15
فرد باید بداند و درک کند:
• انواع متداول مشکلات که می تواند در بصری رخ دهد
کار تجاری به عنوان مثال بداهه پردازی وسایل
• رویکردهای تشخیصی برای حل مسئله
• مرزهایی برای حل مشکلات با ایمنی به عنوان مثال اشاره به یک برقکار
• تکنیک های تفکر خلاق برای تولید طرح های منحصر به فرد
• آخرین و آخرین روندها و مدها

فرد قادر خواهد بود:
• مشکلات را به سرعت بشناسید و یک فرایند خود مدیریت را دنبال کنید
حل کردن
• با توجه به شرایط ، مشکلات مشتریان داخلی را مجدداً مرتب و اولویت بندی کنید
خواسته ها
• مرز تخصص / مسئولیت خود را بشناسید و به آن مراجعه کنید
همکاران مناسب
• به عنوان مثال الهام بگیرید. از طریق مرور کتاب ها / مجلات / اینترنت ،
بازدید از شهر / مغازه ، فیلم ، نمایشگاه و ادبیات حرفه ای
• "ذهن باز" خود را حفظ کنید و در عین حال نیازهای آن را به طور دقیق تعیین کنید
مخاطب هدف ، مشتری داخلی و خارجی
• از تخیل و الهام برای تولید ایده های اصیل استفاده کنید
• اعتماد به نفس "متفاوت بودن" را ایجاد و حفظ کنید
• با برنامه های IT برای طراحی 2D و 3D به روز باشید
• ایجاد تغییرات در طراحی برای یک سازمان
4 خلاصه تفسیر و تحقیق 10
فرد باید بداند و درک کند:
• مفهوم تجارت بصری: برقراری ارتباط با هدف
مخاطبان با جذب ، اتصال و تعامل با مشتریان به
فروش را به حداکثر برسانید
• نقش بخشهای مرتبط / متخصصان و تمرکز / نیازهای آنها به عنوان مثال
اهداف بازاریابی و فروش
• نقشه های کف و اندازه مناطقی که برای اهداف نمایش استفاده می شود
• رفتار و آرزوهای مصرف کننده در بازار را هدف قرار دهید
• عوامل متداول تعیین کننده مضامین شامل فصول مختلف
سال ، مد / روند فعلی ، رویدادهای ویژه و تبلیغات
• ترکیب تصاویر
فرد قادر خواهد بود:
• تحقیق را بر اساس مفاهیم سبک زندگی ، روندها و ویژگی های فروشگاه انجام دهید
• شناسایی و استفاده م andثر از ابزارهای تحقیقاتی مانند اینترنت
• خلاصه ها ، مضامین و محصولات / مارک ها را برای طراحی نمایشگرهای منحصر به فرد تحقیق کنید
• تحقیق و توسعه ایده های نمایش برای دیدار با مشتری / سازمانی
اهداف / آرزوها و نیازهای بازار هدف
• روند فعلی در طراحی صفحه نمایش ، تجهیزات و مواد را ارزیابی کنید
• مفاهیم اصلی را ایجاد کنید که به وضوح مطابق مشتری / سازمانی باشد
اهداف / آرزوها و نیازهای بازار هدف
• ایجاد و ارائه حرفه ای تابلوهای خلق و خوی تمیز و حرفه ای به
همکاران ، مدیران و ادارات / افراد متخصص مرتبط
طرح ها ، تصاویر و نمودارهای پارچه ای رنگی
نسخه WSC2021_WSOS44_Visual_Merchandising: 1.0
تاریخ: 07.09.20 5 از 7
بخش نسبی
اهمیت
(٪)
5 طراحی 20
فرد باید بداند و درک کند:
• طیف گسترده ای از برنامه های برنامه های IT به عنوان مثال فتوشاپ و ایلوستریتور
• تحولات فن آوري و نحوه بهره برداري از آنها
• تفسیر
• طراحی گرافیک / طراحی 2 بعدی
• طراحی وسایل و فضاها / طراحی سه بعدی
فرد قادر خواهد بود:
• طرح های دو بعدی و سه بعدی ایجاد کنید ، به عنوان مثال نمایشگرها و پنجره ها با وسایل و متن
• ایده ها و طرح ها را تجسم و با دقت ترجمه کنید
• همدلی برند را نشان دهید
• با استفاده از فتوشاپ و
تصویرگر
• در بودجه های موجود کار کنید
• ارائه تصاویر بصری به همکاران ، مدیران و افراد مرتبط
بخش ها / متخصصان و "ورود به سیستم"
6 اجرای 40
فرد باید بداند و درک کند:
• اصول نمایش پنجره شامل استفاده و اثربخشی رنگ است
اشکال و متن ، استفاده و کارآمدترین استفاده از فضا ، تعادل ،
گروه بندی ، و پویایی محصول ، تمرکز و استفاده خاص از روشنایی
• اهداف نمایش پنجره: برای دستیابی به سازگاری با نام تجاری ، موثر است
نمایش محصولات ، تأثیر ، درام ، تجاری بودن و زیبایی شناسی
• مواد و اهداف / ویژگی های آنها به عنوان مثال چوب ، MDF ، PVC ، چسب ،
و رنگ می کند
فرد قادر خواهد بود:
• کالاها را با توجه به ویژگی های آنها انتخاب و نمایش دهید ،
تفسیر مفاهیم و خلاصه های اصلی
• طیف وسیعی از محصولات را ارائه دهید که شامل مد ، لوازم جانبی ، ظروف غذاخوری و
کتابها
• کالاها را برای برقراری ارتباط موثر جمع آوری ، ارائه و حمایت کنید
با بازارهای هدف
• کلیه کالاها ، مانکن ها و مواد را از جمله مراقبت کنید
مبلمان ، ازاره ها و سازه های پشتیبانی
• برنامه ریزی دقیق و کارآمد خرابی کار برای نصب ، از جمله
زمان بندی
• برای تزئین دیوارها ، وسایل ، سطوح خالص و تمیز را انتخاب ، رنگ و رنگ کنید.
و پانل ها
• از انواع مختلف مواد و ابزار برای اندازه گیری و برش دقیق استفاده کنید ، و
نمایش تمام شود

• کف و دیوارها را به طور مناسب با مواد بپوشانید
• لوازم جانبی خود طراحی شده را به طور حرفه ای بسازید ، تا موضوع را افزایش دهید ،
از کالاها حمایت کرده و با هدف ارتباط م effectivelyثر برقرار کنید
بازارها
• حداکثر محصولات ، لباس و مدل مانکن ها را جمع و سبک کنید
اثر برای افزایش مضامین ، حمایت از کالا و برقراری ارتباط
به طور موثر با بازارهای هدف
• همه وسایل ، مواد و مانکن ها را به طور م Selectثر انتخاب و قرار دهید
ترکیب در ویندوز برای افزایش تم ها ، پشتیبانی از مارک تجاری
کالا و ارتباط موثر با بازارهای هدف
• فضا و چیدمان مناطق را برای استفاده بهتر به حداکثر برسانید
• از نورپردازی استفاده خلاقانه کنید ، نورافکن ها را اختصاص دهید و نورپردازی را مطابق تنظیم کنید
لازم است تا اطمینان حاصل شود کالا به طور مناسب برجسته شده است
• نمایشگرها را مرور کنید تا اطمینان حاصل کنید که از نظر زیبایی و زیبایی برخوردار هستند
فاکتور WOW
• اثربخشی نمایشگرهای پنجره را در پشتیبانی از هدف ارزیابی کنید
کالا و مارک های تجاری
• استاندارد نهایی نصب را بررسی کرده و از کامل بودن آنها اطمینان حاصل کنید ،
ایمن ، مرتب ، تمیز ، مرتب و حرفه ای و به موقع تمام شد
• بازخورد را تحلیل کرده و به درستی پاسخ دهید ، و پیشنهادهایی را برای آن ارائه دهید
پیشرفت ها

 

 


1399-07-25
برای ثبت دیدگاه باید ورود کنید.ورود